Publicerad
2024-12-09 14:47
Uppdaterad
2024-12-09 14:47
Mer belysning i våra parker
Mörkret har sänkt sig över Tyresö, och många av våra parker och gångvägar är för dåligt upplysta. Som kvällspromenerande invånare känner jag mig ganska ofta otrygg. Jag föreslår att kommunen prioriterar bättre belysning för att öka tryggheten och locka fler till att vistas utomhus även under vintermånaderna. Det är ett enkelt sätt att skapa en mer tillgänglig och säker miljö.
Dela artikeln
Senast publicerade artiklar
5 juni 2026 12:21 4 juni 2026 11:29 3 juni 2026 05:32 2 juni 2026 11:10 1 juni 2026 09:38
Vill ni nå ut till Tyresöborna?
Syns i vår papperstidning med 20000 exemplar och nå ut till kommunens hushåll!
